Sfaturi: 1. Perdea și tul sunt vândute separat.
2.Dimensiuni:W-înseamnă lățimea, H-înseamnă Înălțime.
3.Cortina width=de 2 ori pe rod(track) lungime.
4.pentru că de pliuri, lățimea de perdele si tul ar trebui să fie de două ori lățimea ferestrei.
5.Vă rugăm să permiteți abatere ușoară (1-3cm), ca urmare a hemming.
6. Toate elementele sunt de fotografiere reală.Cu toate acestea, diferite de monitoare poate provoca culori pentru a varia ușor.
7. Dacă aveți mai multe cerințe, doar sa ne contactati.Putem coase perdele ca ai cerință.
Livrare:
1.Va vom trimite produsul în termen de 5-10 zile după ce plata dvs. este finalizată.
2.Vom folosi întotdeauna UPS/Fedex/DHL/TNT/Rusia Express-SPSR.
Taxe de Import, impozite și taxe nu sunt incluse în prețul sau taxele de transport.
Aceste taxe sunt cumparatori responsabilitatea.
Feedback-ul:
Feedback-ul dvs. este extrem de important pentru noi.
Vă rugăm să lăsați feedback-ul pozitiv și 5 stele, dacă sunteți mulțumit cu produsele noastre și servicii.
Dacă nu sunteți mulțumit cu produsele comandate, vă rugăm să ne contactați înainte de a părăsi feedback-ul negativ.
Putem lucra împreună pentru a rezolva orice probleme.
Q: Ce dimensiune este potrivit pentru mine?
O: Există dimensiune masa pe pagina de Descriere a Produsului, vă rugăm să măsurați dimensiunea de windows și camera, și selectați dimensiunea ideala.Dacă nu sunteți sigur, contactați serviciul nostru pentru clienți.Orice dimensiune personaliza este acceptat.
Q: Când va fi expediată comanda mea?
O: Total avem nevoie pentru a aranja pachet cât mai curând posibil.Dacă e un ordin urgent, vă rog să remarci atunci când plasați comanda, sau contactați serviciul nostru pentru clienți pentru a îndemna pentru tine.
Q: Când pachetul ajunge?
O: pachetele ajung, de obicei, în 7~35 de zile lucrătoare, nu de numărare de sărbătoare și în weekend.Puteți vizualiza timpul de expediere imagine de țară la sfârșitul acestei pagini.
Î: Ce este politica de returnare?
O: politica Noastră de returnare: daca e problema de calitate a bunurilor sau a mărfurilor trimite eroare, oferim servicii complete de rambursare; în Cazul în care cumpărătorii cumpărat greșit mărfurilor, cumpărătorul trebuie să plătească transportul mărfurilor reintroduse, nu poate fi, de asemenea, o rambursare completă.
Suntem un producător de încredere, cu un serviciu rapid, produse de înaltă calitate și prețuri competitive.
Toate mesajele vor fi răspuns în termen de 24 de ore, serviciul de fericit va fi garantat.
Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *