FAQ
Q1:Ce este o garanție pentru componente?
A1:Pentru componente,avem 365 de zile garantie.Dacă orice problemă de calitate a avut loc în această perioadă,vom întreprinde costul de transport maritim și replacment.
Q2:Care ar trebui să mă contactați dacă probleme de calitate aparute.
A2:puteți apela nostru manager de produs.Tel:+8613642220606
Q3:Care ar trebui să mă contactați dacă eu nu sunt multumit de serviciile dumneavoastra?
A3:puteți apela la serviciul nostru de manager de departament.Tel:+8613380787531
T4:Când va fi expediată comanda?
A4:Comenzile sunt livrate în termen de 24 de ore finalizarea cu excepția vacanțe și Week-end.
Q5:Nu te-a sâmbătă livrare?
A5:Da,absolut!
Q6:Ce metode de transport sunt disponibile?
A6:Pentru livrare urgentă,selectați un transport aerian mathod.Noi lucram cu UPS,FEDEX,TNT,DHL,EMS,etc.
Pentru mare,obiecte grele și speciale de manipulare a selecta o metoda sol.
Pentru comenzile fiind livrate la APO și FPO destinații,suna-ti reprezentantul de vânzări la +8613642220606
Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *